Magus doet in zijn vrije tijd aan game development. Hiervoor wordt Unity gebruikt. Momenteel zijn er 2 game-dev projecten in ontwikkeling:

  • Een first person shooter met de werktitel Action Gun Game. Deze multiplayer 3D oldskool shooter is gebaseerd op het idee van "action halflife", een total conversion mod voor halflife waarbij destijds actiefilm realisme in de game werd toegevoegd. Deze oldskool no nonsense look en feel wordt in A.G.G. opnieuw gecreeerd.
  • Daarnaast wordt aan FarmCry gewerkt, een los op stardew valley gebaseerde 2D farming game waarin gebruik gemaakt wordt van de nieuwe tile-engine van Unity3D. 

Naast deze twee grotere ontwikkelprojecten doet hij ook mee aan Ludum Dare. Ludum Dare #43 was de eerste waar Magus aan heeft meegedaan. Het thema was "Sacrifice", de game die ontwikkeld werd moest van scrats gebouwd worden met unieke content, en aan dit thema voldoen. Voor Ludum Dare 43 heeft hij een Tower Defence spelletje gemaakt waarbij je sacrifices moet maken voor nieuwe Turrets of health restoration.

Helaas was er van de 48 uur waarin de game ontwikkeld moest worden slechts een kleine 8 uur beschikbaar. Toch is het gelukt een speelbare versie in te zenden. De inzending is hier te vinden: Blood Tower